TILL STARTSIDAN

J U L A F T O N

2013-12-23 / 20:24:00
Imorgon är det jul, så jag hade tänkt dela med mig av mina bästa jul-youtubeklipp!
 
 Detta klipp! Det är Victorias secrets *angels* som sjunger Deck the halls, de sjunger ganska falskt och förlåt för sexist och objektifiering men de är såååå snygga. 
 
 Denna pga Mirandasings är världens bästa youtubeare NÅGONSIN. Behöver faktikst inte säga mer än så.
 
Denna jullåt som släpptes vintern 2010! Åh, vad jag grät när jag första gången hörde den via någon radio BBC-stream efter att ha räknat ner dagar, timmar, minuter, sekunder inför släppet. Min bästa jullåt! Lite sorglig dock!
 
 Sista klippet är inget julklipp, men det är en intervju med The latin kings som jag kom att tänka på när jag såg en julreklam med Dogge Doggelito. Ååååhhhh unga Dogge, ett sånt kap. 

RSS 2.0