TILL STARTSIDAN

Bloppis!

2013-11-28 / 21:02:00
 
 
Hej vänner! Min garderob bara växer och växer, och kläder bara staaaplas på högar. Så, jag hade tänkt sälja de kläder jag ej använder! Jag skulle helst vilja sälja till folk som har möjlighet att ta sig till Stockholm/bor i Stockholm då jag ej vet hur man gör med frakt och dylikt?? Om någon SÅÅÅ gärna skulle vilja köpa något plagg men inte kunna ta sig hit så får jag väl försöka lösa det ändå! 
 
Om du är intresserad av ett plagg kan du maila mig på: [email protected], så löser vi resten där. Är vi facebookvänner (antar att en majoritet av de som läser denna blogg känner mig *''**'*'IRL*'**''**) så löser vi det på fejjan!
 
Klänning från H&M i storlek M. 50 kronor  SÅLD
 
Säljer denna pga använt den max 2-3 gånger. Den hänger mest på en galge och bara lääängtar efter att få bli buren av någon. Materialet känns ganska "tjockt", så det är ingen tunn klänning. Bältet medföljer. OBS kul grej: Shoshanna i Girls har på sig en likadan klänning i ett avsnitt!!
 
Klänning från ?? vet ej ??, Storlek 38. 30-50 kronor. SÅLD
 
Säljer denna så billigt pga vet inte ens hur jag ska prissätta den. Den är ganska tunn, så det är definitivt en sommarklänning. Den är jääättefin, men jag insåg att den inte riktigt var min cup of tea. Har aldrig ens använt den i mer än någon timma, för jag känner mig lite obekväm i den. Beställde den från Asos förra sommaren när jag fick för mig att jag skulle bli bohemian chic, tröttnade ganska fort på denna stilidé och denna klänning fick hänga kvar på sin galge och samla damm.
 
Skjorta från Monki, storlek Small. 60 kronor. 
 
Denna skjorta har varit sååå älskad av mig, faktiskt. Den inhandlades under den där högst oklara perioden av mitt liv när jag försökte se ut som Zooey Deschanel och ääälskade gulliga kläder med gulliga kragar. Och trots att jag använt den MASSOR så är den så gott som ny. Fo reals!! Så sjukt bra kvalité på den. Den är liiiiiiiite see through men jääättefin på!
 
Klänning/tunika från Bikbok, storlek Small. 30 kronor.  SÅLD
 
Denna klänningen har varit med om såå mycket, har haft den sen 2011 så den är faktiskt lite sliten och den är inte KOLSVART likt den en gång var, men den är i SJUKT bra skick för att ändå ha blivit använd så flitigt som den en gång blev. Säljer denna av samma skäl som tidigare, den är inte riiiktigt min grej längre. Dessutom är jag  alldeles för lång för den, så den täcker knappt rumpan längre. Så den går ju inte ens att ha på sig in public längre. Sjukt synd, för den är så himla fin!
 
Klänning från Monki, storlek S. 80 kronor. 
 
Köptes under min bohemian chic-period den med. Ångrar faktiskt detta köp så mycket, för jag trivdes aldrig i denna klänning?? Ville bara så gärna ha en spetsklänning i vitt, och denna var första bästa + i provrummet tyckte jag ju att den såg bra ut. När jag sedan använt den typ två gånger kändes det bara fel, så den har fått ligga i min garderob i ett helt år utan att ens ha fått se skymten av solljus. Den hade varit så sjukt fin på någon annan än jag, för jag kan inte riktigt bära upp klänningar som är sydda i en väldigt *rak form*. OBS att denna klänning är ganska stor för sin storlek. Jag är liksom 180 och den är lång på mig! 
 
Klänning från ?? vet ej ??, Storlek 36-38. 15 kronor.   SÅLD
 
Köpte denna sommaren 2012 på en second hand som låg typ en kvart från mig i Göteborg. Den är sjukt delicious?? massor av citrusfrukter och blommor på! Och så sitter den asbra, man känner sig asgorgeous i den faktiskt. Säljer den för samma pris som jag köpte den för, dvs 15 kronor. Känns ganska fair för en sådan skönhet. OBS OBS OBS har man ganska stora bröst kan den bli sådär jobbig som typ skjortor blir. Har t.o.m hänt flertalet gånger att knappen vid bröstet har gått upp för mig?? enda unflattering med den faktiskt!! 

RSS 2.0