TILL STARTSIDAN

Får inte gå fram, och hålla din hand.

2013-10-03 / 21:37:00
Ritade inatt! Tänkte att ja okej nu har jag läst en text om att trycka sin kropp mot någon annans så hårt att revbenen spricker och då måste jag rita av mig allt fint jag kände när jag läste texten. Så jag skulle rita läppar som skulle kyssas, det gick sådär och sen googlade jag typ kiss och fick bara fram bilder på bandet Kiss. Som tur var kan man även goola FRENCH KISS, det gjorde jag och tackade sedan turens gudar att jag bor ensam så jag slapp dölja att jag googlade KYSSAR mitt i natten!! Ja sen blev teckningen sådär om ovan, här är den färglagd i photoshop. Väldigt dåligt färglagd, men vadå tror ni jag är Bra på Datorer Och Sånt eller?
 
Annat bra!!! Det är typ höst nu. MIN BÄSTA ÅRSTID! Färgglada löv och HÖSTLJUS och Veronica Maggios nya album!! AAahhhhhh hennes nya album är sååå bra, det är det enda jag lyssnar på, kan alla texter. Känner att albumet kommer att bli ett sånt där "ja här sitter jag i solen i 5 grader och min höstjacka och dricker sangria trots att sommaren är över". Typ SOMMARLYCKLIGT, fast på hösten!
 
Kollade typ tre avsnitt av Toddlers and Tiaras och blev jätteinspirerad av detta fantastiska realityprogram så klädde mig i min STULNA TIARA! Stulna tiaror är de bästa, för då kan man bli kallad ers oförtjänta majestät för man förtjänar liksom inte sin drottningtitel, men man är ändå MAJESTÄT pga har ju tagit sig tid att stjäla en tiara bla bla bla bla. Skriv en barnbok om detta! Prinsessan som stal sin position! Storsäljare. Obs släpper ni boken utan att kredda mig så ringer jag Sveriges bästa advokat och stämmer er!!! Jag vill helst illustrera, prinsessan ska vara som jag dvs cool.
 
Det var min braiga dag det! Titeln är ur en Maggio-låt. SJUKT deppig text men jäättefin, så att man typ tappar andan och får ont i magen för man blir så hjärtekrossad!

RSS 2.0