TILL STARTSIDAN

Banna mig från Stadmissionen (19 september)

2013-09-19 / 21:56:00
Jag blir helt SUCK, uh över mitt senaste beteende. Jag verkar ha ett andrahand-flow utan dess like! Igår köpte jag tjocktröjan på vänstra bilden. Man känner sig ungefär som en hockeyspelare i den. Det är en ren på och så står det CANADIAN FORESTERS runtom renen, vilket är tufft för det känns som att jag är en del av ett team. Tänker mig att jag och mina Canadian foresters sysselsätter oss med att dricka öl (alkoholfri för min del), spela bordshockey och om kvällarna pratar vi om djupa saker på något berg! På högra bilden kan vi se en kjol! Så himla classic cut, man kanske kan lajva gulligt pretto i den tänker jag!
 
Mm och kolla hur bra jag sover i min lägenhet nu för tiden! Agnes sa att min lägenhet ser ut som insidan av ett prinsesslott så ni kan tänka er hur bra jag ha're. Hahaha, och så ligger Casper där vid änden alldeles hög på kattmynta efter att ha lekt med kattleksaker som proppats fulla på kattmynta. Casper är typ den konstigaste katt jag vet, nu för tiden brukar han bita mig i tårna på morgonen för att han blir så frustrerad av gos?? Bra avreaktionsgrej, tips från Casper till er gosiga där ute.
Sen vare denna hylla! Lite gamla Arizona iced-flaskor på, en ponny från Polen, en kanin, Rick Astleys never gonna give you up och ett självporträtt. Självporträttet är viktigt pga man måste veta bla att det är jag som sover i sängen nedanför + att det är jag som bor i lägenheten. Kanske inte så likt för jag ser flirtig ut på porträttet, In Real Life (IRL) är jag mest ickeflirtig. Under hyllan har jag lite Coldplaygrejor. En setlist från deras spelning på stadion 2012, biljetter från två konserter. Den ena var på Emirates! Sen äre ett dagsschema Coldisarna hade den 30e för att hålla koll på bla väder, när de skulle soundchecka + var de bodde. Mm viktigt schema.
 
PS! Navid Modiri & Gudarna har släppt nytt album!(<- klicka på länken för spotify)Det är asbra, finns en dikt i slutet. Grät faktiskt lite när jag hörde den, sen skrek jag ut att jag ville skriva poesi!! Ska bli nya Tranströmer! Nya Sylvia Plath!! Nya Sylvia Plath utan gasugns-grejen då!! 
 

RSS 2.0