TILL STARTSIDAN

Utflykt!!

2014-01-07 / 16:49:09
Idag åkte jag på utflykt hela vägen bort till Bromma för kolla till ett gammalt nedlagt mentalsjukhus i Beckomberga!! Huvudbyggnaderna byggs om till studentbostäder, seniorbostäder och bostadsrätter (GÄSP kapitalism), men bakgården ser precis lika övergiven ut som den bör vara! Det kändes lite som att vandra runt i något landskap gjort för ett Silent Hill-spel! Jag är såå nöjd med denna utflykt eftersom att jag trodde att allt redan var ombyggt och var nya fina lägenheter. Här hade jag tänkt fota senare i veckan, om personen som ska fotas vågar ta sig ut till lilla Beckomberga!
 
BONUS:
Här får ni två bilder från när jag försökte posea framför byggnaden i duggregnet! OBS bättre bilder från utflykten kommer att dyka upp på min andra blogg senare i veckan. 

RSS 2.0