1 M A J

2014-05-02 / 00:30:00
Idag har jag verkligen inte gjort något alls. Jag önskar att jag kunde skriva att jag var ute och demonstrerade, skrek sönder rösten, bar på plakat - men det gjorde jag tyvärr inte. Mest för att jag vaknade halv 3(?!), mitt på dagen. Känns som att en slösat massor av tid på ingenting när det händer. Särskilt när en gått och lagt sig tidigt kvällen innan. Jag antar att kroppen ville vila ut efter veckans slit! Här ovan har ni två bilder från min favoritutsikt just nu. Det är utsikten från fönstret här på St Eriksplan. Den är så himla osmickrande, allt utanför är bara motorvägar och byggarbetsplatser, men när solen går ner är en nästan lite glad över att bo på sjunde våningen så att en kan få uppleva solnedgången lite extra länge. 
 
Till middag idag åt jag detta fantastiska! Äggröra på 4 ägg, paprika, coctailtomater, en avokado, en grapefrukt samt några jordgubbar. Jag försöker att äta bättre nu för tiden. Det började med att jag lärde mig att sluta småäta, till att sluta äta sött flera dagar i veckan, till att nu ta tag i maten fo realZ, alltså börja äta saker som kroppen uppskattar mer! Och eftersom att jag nu har börjat träna samt röra på mig mer, känns det dumt att trycka i sig massor av onyttigt jämt. Jag vill ju bli alldeles pigg och frisk inuti kroppen!!! 
 

Funderingar
Postat av: Džana

Fy fan vad fint + gott!!!!!

2014-05-03 @ 17:05:32
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com

Skriv något!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Oroa dig inte, det är bara jag som ser.)

Hemsida/Bloggadress/whatever/URL:

Kommentar:

Trackback